Haber

Bursa Yıldırım 275 bin aramaya ‘merhaba’ dedi

BURSA (İGFA) – Yıldırım Belediyesi, Yıldırım İrtibat Merkezi (YİM) ile vatandaşların taleplerine anında cevap vererek 7 gün 24 saat kesintisiz hizmet veriyor. Vatandaşların istek, öneri ve sorunlarının elektronik ortamda alınarak adres ve kişi bilgileri alınarak ilgili müdürlüklere yönlendirildiği Yıldırım Belediyesi Bağlantı Merkezi’nde vatandaşlara kısa sürede geri dönüş sağlanarak bilgiler vatandaşlara aktarılıyor. yapılan taleplerle ilgili. Belediye hizmetlerinin yanı sıra diğer resmi kurumlarla ilgili talep ve şikayetleri olan vatandaşlar analiz noktalarına yönlendiriliyor. Yıldırım Belediyesi 444 16 02 numaralı iletişim hattı üzerinden 2022 yılında 275 bin 24 davet ve 104 bin 986 talep yanıtlandı.

GÜÇLÜ İLETİŞİM, HIZLI ÇÖZÜM

Yıldırım Belediye Başkanı Oktay Yılmaz, Yıldırım Belediyesi olarak vatandaşa en keyifli şekilde hizmet etmeyi amaç edindiklerini belirterek, “Göreve geldiğimiz günden itibaren yapacağımız her iş için önce hemşerilerimizle istişarelerde bulunduk. Hizmet ve projelerimizi vatandaşlarımızın talepleri doğrultusunda belirledik. Muhtar toplantıları, vatandaş toplantıları, saha çalışmaları ve Yıldırım Bağlantı Merkezi ile Yıldırım’ın nabzını tutuyoruz. Yıldırım İletişim Merkezi; ‘Güçlü iletişim, hızlı çözüm’ sloganı ile her konuda bilgi alıp yönlendiren, tüm aramaları gerekli bilgi akışına ve analizine ileten profesyonel ekibimiz ile hızlı bir şekilde başardığımız bir birimdir. ilçemize en yeterli hizmeti en kısa sürede sağlamakta ve başarısını aldığımız ödüllerle kanıtlamış bulunmaktayız.

ÖNCE DANIŞIYORUZ SONRA YAPIYORUZ

Yıldırım ve Yıldırım’ın Yıldırım halkıyla birlikte yönetmenin ana öncelikleri olduğunu vurgulayan Belediye Başkanı Oktay Yılmaz, vatandaşların talep, teklif ve beklentilerinin hizmetin yol haritasını belirlediğini belirterek, “Dolayısıyla her Yıldırımlı’nın fikri, ve görüş bizim için çok değerlidir. Gücümüzü aldığımız hemşerilerimizin görüşleri hizmet önceliklerimizi belirlemektedir. Bu nedenle Yıldırım Bağlantı Merkezimizde 7 gün 24 saat kesintisiz hizmet vererek Yıldırım halkının görüş ve önerilerini alıyoruz. Yine vatandaşlarımız 0530 916 16 02 numaralı whatsapp hattımızdan taleplerini fotoğraf veya görsel olarak iletebilirler. İlgili birime iletilen talepler en kısa sürede yerine getirilerek birebir bağlantı kanalları aracılığıyla hemşehrilerimiz bilgilendirilmektedir. İlçe sakinlerimiz cenazelerden vergi borçlarına, sokak hayvanlarından kültürel etkinliklere kadar merak ettikleri her konuda iletişim hattımızı arıyor. Ekiplerimiz her türlü davete cevap vermeye çalışmaktadır. Yine bu merkez üzerinden hizmet alan vatandaşlarımıza memnuniyet anketleri düzenliyoruz. Ayrıca vatandaşlarımız belediye hizmetlerimizle ilgili talep ve tekliflerini taşınabilir uygulamamızın ‘Çek Gönder’ bölümünden bize iletebilirler. Bu uygulamalarla hizmet kalitemizi artırmaya çalışıyoruz. Hizmetlere kolayca ulaşabilen bir Yıldırım için çalışmalarımıza devam ediyoruz” dedi.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

-
Başa dön tuşu